روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

تولد 2 سالگی-مینی و میکی موس

1392/11/20 9:58
6,909 بازدید
اشتراک گذاری

تم تولد امسالت رو قصد داشتم فقط مینی موس انتخاب کنم ولی چون میکی رو هم خیلی دوست داشتم  کمی توی تزیینات از میکی هم استفاده کردم. مینی موس رو با کله مشکی و دو تا گوش بزگ و پاپیون صورتی و میکی موس رو با شلوارک قرمز و دستکش سفید و کفش معروف زرد درست کردم.

 کارت دعوت مهمونهای عزیزمون که برای عمو ها و بابا جون میکی موس و برای عمه ها مینی موس درست کردم.

   

                     

میز خوراکی که با مینی موس تزیین شده بود.

میز برگه یادگاری که یا میکی موس تزیین شده بود.

خلال های غذا و آویز های نوشیدنی

لباس موش کوچولومون که زحمت دوختنش رو به زن داییم دادم که واقعا با سلیقه و زیبا هم دوخت.

کیک رو بوس کردی بعدش صورت بابایی رو کلی کیف کرده بودی که صورتش کیکی شده.

نگار ، روشا، ماه تیسا، نیکا ی 18 روزه

قشنگترین و هیجان انگیز ترین لحظه تولدت برای خودت باز کردن کادو و فوت کردن شمع بود که هر چی انرژی داشتی جمع میکردی و داد میزدی و ذوق میکردی بعدش هم روی مبل غش میکردی

اینم هدیه مامان و بابا به موش کوچولوی دو سالمون . برای خرید کادوت کلی فکر کردیم بابا میخواست تبلت بخره که من قبول نکردم چون دوست دارم توی سن خودت بازی های سن خودت رو بکنی و از وسایل مناسب سنت استفاده کنی برای همین تصمیم گرفتم آشپرخونه  بخرم که خیلی دوست داری.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

لی لی
19 بهمن 92 11:44
من همیشه وبلاگ شما رو خاموش دنبال میکنم ولی اینبار دیگه نتونستم تولد دختر ناز و گلتون مبارک, خیلی خیلی با سلیقه و هنرمند و خوش ذوق هستین
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
عزیزم خیلی خوشحالم که الان به هیجان اومدید و برامون یادگاری گذاشتید تا ما هم با شما دوستهای خاموشمون آشنا بشیم . خیلی محبت دارید منتظر یادگاری های بعدیتون برای یدونه هستیم
مارال- مامان روشا
19 بهمن 92 23:08
عزیزم باز هم تولدت مبارک الهی چه عکس های خوشگلی عزیزم خیلی ناز شدی موش کوچولو خیلی خانوم شدی حسابی دیگه بزرگ شدی، خیلی هم خوش بحالت شده که دوتا تولد داشتی نه؟
مارال- مامان روشا
19 بهمن 92 23:10
آتنا جون خسته نباشی معلومه خیلی برای تولد موش کوچولو زحمت کشیدی تم قشنگی رو انتخاب کردی باز هم تبریک میگم
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
سلامت باشی مارال جون دیگه یدونست دیگه باید براش همه کار کرد
فاطمه-sgzahedan
20 بهمن 92 13:09
سلام سلام خدا قوت خانومی همه چی ناز مثل روشا، زیبا و باسلیقه مثل مامان روشا و عالی مثل بابای روشا تولدش باز هم مبارکککک
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
سلام فاطمه جون . مرسی عزیزم برای همه تعریف و لطفی که من و بابای روشا و یدونه دارید .
الهام مامان یسنا
20 بهمن 92 18:00
به به آتنا جون خیلی قشنگ بود همه چیز رو خیلی باسلیقه درست کرده بودی. تزیینات تولد خیلی قشنگ و باسلیقه بود. لباس روشا جونم هم خیلی ناز بود و بهش میامد. ای جونم چه رقصی میکنی عسل خانوم ماشالله. کیک دومش خیلی قشنگ و بامزه بود. جونم چه ذوقی میکنه روشا برای کادو و کیک. واقعا این شوق و ذوق بچه ها خستگی رو از تن میبره. کادوش هم خیلی قشنگه منم باهات موافقم که تبلت اصلا الان به کارش نمیاد. هرچند که خیلی مد شده.
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
مرسی الهام جون بابت نظر پربارتون . کلی انرژی مثبت گرفتم از این همه لطف و تعریفتون . ببوسید تپل خانومو بله الان دیگه همه بچه ها دارن روشا هم خیلی دوست داره ولی من دوست ندارم توی این سن فقط یکجا بشینه دوست دارم انرژی کودکیش تخلیه بشه و هیجان بچگی داشته باشه و مثل بچگی های خودمون خاله بازی کنه و عروسک بازی کنه حالا چند سال دیگه براش میخرم.شاید هم گذاشتم همسر آیندش بخره
مامان ترنم
20 بهمن 92 18:43
ایشالا فارغ التحصیلیه دانشگاشو جشن بگیرین. خیلی با سلیقه و زیبا بود. دست مامان بابای روشا درد نکنه. تولدت مبارک روشا جون
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
مرسی برای دعای خیلی خوبتون . چشماتون زیبا میبینه
مامان بنيتا
20 بهمن 92 19:18
تولدت مبارك روشا جونم دست مامان وبابا هم درد نكنه همه چي عالي بود مثل هميشه زيبا وباسليقهخسته نباشي دوستم
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
ممنون سحر جون . لطف دارید . ببوسید بنیتا جونمو
مامان ایلیار
20 بهمن 92 19:33
سلام مامان آتنا، تولد دختر عسلی ات مبارک چه وبلاگ قشنگی دارین.
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
سلام عزیزم . مرسی گلم
نسیم(مامان پرنسس باران)
20 بهمن 92 22:26
تولدت مبارک باشه روشا خانوم یه دونه ... ... واقعا هم که یه دونه هستی ... انشالله 120 ساله بشی عزیزم ... همه چی باسلیقه و عالی ... آفرین به این مامان خوش سلیقه ... آتنا جون خسته نباشی ... ببوس روشا جون رو ...
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
مرسی عزیزم . خیلی وقت بود نیومده بودید دلمون تنگ شده بود براتون ولی با کلی نظراتتون سورپرایز شدم .
مامان آیسو وآیسا
21 بهمن 92 9:00
وای چه لباس نازززیخیلی ملوس شدی موش کوچولو تو اون لباس دستت درد نکنه دوست خوبم همه چی عالی بود خسته نباشی... انشالله 120 ساله بشی گل دختر ناززززززز
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
ممنون برای این همه تعریفت و محبتت عزیزم . بازم ممنون بابت دعای خوبت . ببوس دو تا فسقلی های ناز رو
عاطی
22 بهمن 92 4:48
عالللللللللللللللللللللللییییییییییییییییی بود تولد گل دخترتون مبااااااااارک
محبوبه مامان الینا
23 بهمن 92 7:32
سلام به آتنای عزیز و خوش سلیقه بسیار زیبا و شیک و خاص شده تولد روشا جونی و واقعا بابت این همه سلیقه و هنر بهت تبریک میگم دوست جونی ای جام موش کوچولوی ما چقدر نانازی شده با اون لباس و تل سرعکس تکی ِ روشا جون که رو میز خم شده و به دوربین نیگا کرده خییییییییییییلی ناز شده کیک ها هو خیلی خوشگلن مخصوصا صورتیه در مورد تبلت من هم با شما موافقم
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
سلام عزیزم . ممنون که همه چیز رو شکیک و عالی میبینید . منم خودم اون عکس رو خیلی دوست دارم شیطون خانوم مشغول برداشتن شکلات بود صداش کردم که روشا بر ندار برگشت منم فوری عکس گرفتم . مرسی عزیزم که تقریبا همه با این تکنولوژی که خیلی هم مد شده و متاسفانه روشا هم خیلی دوست داره با من هم عقیده هستن.
محبوبه مامان الینا
23 بهمن 92 7:38
چه دقت و حوصله ای حتی کالباسها و نون تست ها رو هم میکی درست کردی آتنا جون اون میکی های تو ظرف ژله ان؟! قربونش برم موقع بازکردن هدایا چه هیجانی داره
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
مرسی عزیزم از این همه تعریفت و انرژی مثبتت نه محبوبه جون پودینگ توت فرنگیه اون یکی هم کرم شکلاته هر دوشون از این بسته ها هستن که با شیر مخلوط میشن و روی حرارت میزاریم و بعدش داخل یخچال تا ببنده.
مامان ایسان
23 بهمن 92 23:32
تولد نازنین ترین و اهورایی ترین ارمغان زندگیتان را تبریک میگویم
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
مرسی فرزانه جون . زیباترین تبریک تولد مجازی بود که برای روشا به یادگار میمونه
مامان ایسان
23 بهمن 92 23:34
خانوم خوشگل خانم زیبا تولدت مبارک عزیزم سالیان سال زیر سایه چنین پدر و مادر مهربانی به سلامت زندگی کنی عزیزم
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
مرسی فرزانه جون . برای دوست خوبم و دختر نازش
مامان ایسان
23 بهمن 92 23:42
اتنا جان واقعا شرمنده ام که نتونستم به وقت بهتون تبرک بگم دم عید و اصلا نمیرسم به دوستای گلم سر بزنم از ما به دل نگیریا خانمی تولد عالی بود عالی عالی منم خودم قصد داشتم اولین تولد ایسان که با تم باشه حتما مینی موس باشه تولد شما هم که حرف نداشت همه چیز عالی بود مخصوصا اون خونم کوچولو خوشگل با اون لباس نازش که واقعا خوردنی شده عاشق تیپش شدم دست جاری تون درد نکنه جاری به این میگن قربون قر دادنش برم من کادوتون عالی بود ایسانم عاشق لوازم اشپزخونست اتاقش دیگه جا نداره جرات ندارم به همسری بگم بخریم بگم این شکلی میشه ولی خیلی چیز خوبی یواشکی میخرم حتما شاید بگم مامان کادو عید براش بگیره که همسری هم صداش دیگه در نیاد شیرین خانم رو ببوس
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
مرسی عزیزم . خیلی محبت داری . مرسی که وقت گذاشتی و نظر پر باری برامون گذاشتی . چرا دست جاریم درد نکنه؟ . لباس روشا رو زن دایی خودم دوخت . آشپزخونه کوچیکرو هم عمه روشا خرید . لباس صورتیه که تنش کردم و دوخت واژه رو دو تا زن عمو های روشا خریدن . آشپزخونه بزرگرو هم مامانی و باباییش خریدن .ما هم درمورد خرید آشپزخونه خیلی فکر کردیم که به دردش میخوره یا نه ولی دیدم هر موقع میره خونه عمش با آشپزخونه دختر عمش بازی میکنه دیدیم ظاهرا مناسبه .دوست ندارم اسباب بازی های تجملی و به درد نخور بخرم اگر اتاق آیسان جا نداره میتونی سایز کوچیکش رو بخری .
جیران بخشنده
28 بهمن 92 15:12
روشا جونم عزیییزم تولد 2 سالگیت با تاخیر مباااااااارک ایشالا 120 ساله بشی عزیزکم خاله جونم خسته نباشید تزیینات عااااالی بودن
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
ممنون دوست خوبم
سمانه مامان آرشیدا
13 اسفند 92 16:18
به به چه تولد خوشگل و خوش رنگی. هزار آفرین بهت مامانی که انقدر با سلیقه همه چیز رو درست کردی. واقعا خیلی زحمت کشیدی. با این بچه های شیطون این کارا واقعا سخته. خیلی شیک و تمیز بود همه چیز. دقیقا بابای آرشیدا هم میگه براش تبلت بگیریم و من موافق نیستم. آخه واقعا زوده براشون. آشپزخونه هم برای این سن یه کادوی عالیه. حیف که من جاشو ندارم. من هنوز تو کادوی تولدش موندم. ببوس روشای نازم و تولدش رو از طرف من و آرشیدا بهش تبریک بگو.
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
مرسی سمانه جون از این همه تعریفت و محبتت . خانوم دیگه در تدارک تولد 3 سالگی هستیم چرا انقدر دیر پس؟ مشکل اینه که الان همه دور و بری ها تبلت دارن روشا هم خیلی دوست داره ولی من راضی نیستم میگم حالا سالی و ماهی با تبلت بقیه کار کنه خیلی بهتره دائم توی خونه داشته باشیم ما هم پروژه ایی داشتیم برای انتخاب کادو تا بالاخره اینو خریدیم.
مامان بنيتا
14 فروردین 93 23:32
سلام عزيزم ،تولد روشا جون مبارك ،به ما هم سربزنيد،بنيتارولينك كنيد خوشحال ميشم ،مرسى
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
سلام عزیزم . ممنون حتما با افتخار
zohre
4 خرداد 93 15:43
سلام عزیزم ازسلیقت خیلی خوشم اومدخوشبحال روشاجون واسه داشتن همچین مامانی میشه بگی لباس تولدش رو ازکجاتهیه کردی ؟ وهمینطوری طراحی تمش رو کی واست انجام داده؟ ممنون میشم راهنماییم کنیم اخه واسه دخترم میخوام تولدبگیرم.
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
سلام عزیزم . ممنون از محبتی که دارید. لباس روشا رو پارچشو خریدم دادم زن داییم براش دوخت و تمام کارهای تولدش رو یا ایده خودم بود یا از سایت های خارجی ایده گرفتم و خودم انجام دادم.