روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

پاسخ به یک مسابقه

1392/1/5 10:39
331 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش مامانی آرمیتا عسلی و مامانی بنیتا جون و مامانی آیسان جون ما رو دعوت به یک مسابقه کردن و موضوع مسابقه نوشتن دلیلمون برای ایجاد این وبلاگ بود و حالا ما پاسخ این مامانی های گل رو میدیم و سه تا از دوستهای گلمون رو هم دعوت به این مسابقه میکنیم.

نحوه آشنایی من با این وبلاگ اینجوری بود که دوران بارداری تو گوگل سرچ کردم عسل برای مادر باردار خوبه یا نه؟ بعد وبلاگ دختری باز شد به نام عسل دیدم چه قدر خوب میشه برای نی نی هامون وبلاگ درست کنیم من پیشنهاد طراحی این وبلاگ رو قبل به دنیا اومدن روشا به بابایی روشا داه بودم ولی بابایی وقت نمیکرد تا یک ماه بعد از بدنیا اومدن روشا که تو ایام عید بود و بابای روشا به همراه عمه مهناز تا چند وقت مشغول طراحی قالب وبلاگ بودن که بعد از چند وقت قالب وبلاگمون از بین رفت و خودم قالبش رو پیدا کردم و گذاشتم چند تا پست اول رو هم بابای روشا مینوشت تا اینکه ایام عید تموم شد و بابای روشا رفت سرکار و بقیه مطالب رو من نوشتم البته هراز گاهی که بابایی وقت کنه برای روشا یدونه مطالب میزاره و این طوری شد که...

ما هم

سمانه جون مامانیه آرشیدا

مریم جون مامانیه سلما

هما جون مامانیه مسیحا

رو دعوت میکنیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نرگس مامان باران
26 بهمن 91 1:32
____*##########*
__*##############
__################
_##################_________*####*
__##################_____*##########
__##################___*#############
___#################*_###############*
____#################################*
______###############################
_______#############################
________=##########################
__________########################
___________*#####################
____________*##################
_____________*###############
_______________#############
________________##########
________________=#######*
_________________######
__________________####
__________________###
___________________#
ولنتاین مبارک

مرسی عزیزم از این قلب خوشگلت
آناهیتا مامانیه آرمیتا
26 بهمن 91 3:30
ایشالا خاطرات روشاجونم پرباشه ازشادی وخوشی
امیدوارم هرروزتون روزعشق باشه ولنتاین مبارک♥


مرسی عزیزم . منم روز عشق رو بهتون تبریک میگم و روزهای سه نفره پر از عشق رو براتون آرزو میکنم
پروانه مامانیه پارمین
26 بهمن 91 11:45
ولنتاین مبارک@ برای روشا جونم اتنا جون از شیر خشک ببلاگ راضی هستی ؟ منم به پارمین پروگرس میدادم که متاسفانه دیگه گیر نمیاد الانم اول نان بعد گیگوز ... متاسفانه ویتامینهارو هم به سختی گیر میاریم شما به روشا جون ویتامین چی میدین؟


مرسی عزیزم مننم به شما تبریک میگم. روشا به خاطر رفلاکسش باید ببلاک کامفورت بخوره و از زمانی که خورده خیلی بهتره بله راضی هستم من ویتامین آ+د الهاوی که قیمتش 1000 تومانه میدم و قطره آهن هم فروکیدس میدم که قیمتش 22 هزار تومانه و زینک هم زینک پلاس eurho vital که قیمتش 30 هزارتومانه میدم و از همشون راضی هستم .