روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

من برای سالها می نویسم ...

1392/1/28 16:21
444 بازدید
اشتراک گذاری

این روزهای بهاری و بارون زیبای بهاری من رو که همیشه عاشق خوندن شعرهای سهراب بودم و در دوران بی دغدغه نوجوانی به تقلید از سهراب چیزهایی مینوشتم بر آن داشت که لذت خوندن شعرهاش رو با تمام وجودم با تکه ایی از وجودم تقسیم کنم  ولی این بار جور دیگه ، اینبار با دیدن عکسهای زیبای تو .

و من برات به یادگار میزارم

برای سالها می نویسم سالها بعد که چشمان تو عاشق می شوند افسوس  پایان قصه مادر بزرگ درست بود که یکی بود و یکی نبود

 

هر کجا هستم باشم

آسمان مال من است

پنجره ، فکر، هوا، عشق، زمین مال من است

زندگی درک همین اکنون است
زندگی شوق رسیدن به همان
فردایی است، که نخواهد آمد
تو نه در دیروزی، و نه در فردایی
ظرف امروز، پر از بودن توست

زندگی، فهم نفهمیدن هاست
زندگی، پنجره ای باز، به دنیای وجود

تا که این پنجره باز است، جهانی با ماست
آسمان، نور، خدا، عشق، سعادت با ماست
فرصت بازی این پنجره را دریابیم
در نبندیم به نور، در نبندیم به آرامش پر مهر نسیم
پرده از ساحت دل برگیریم
رو به این پنجره، با شوق، سلامی بکنیم
زندگی، رسم پذیرایی از تقدیر است
وزن خوشبختی من، وزن رضایتمندی ست

 

 

زندگی شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

سارا مامی ژوان
29 فروردین 92 10:11
خدایش لبخند خدایی روشا عزیز


چه تعبیر زیبایی داشتی ساراجون . ممنون عزیزم
سوسن(مامان پرنسس باران)
29 فروردین 92 12:10
به به ...این پستت رو خیلی دوست داشتم آتنا جون..

واقعا بوی بهار میده...

ببوس روشا یه دونه رو

خصوصیت رو چک کن عزیزم


مرسی مامانی پرنسس .
ریحانه
29 فروردین 92 19:58
خوش به حال روشا جونی با این مامان خوش ذوق و هنرمندش. من خیلی وقته خاطرات دختر نازتونو دنبال میکنم ولی با این پست انقدر به وجد اومدم که حیفم اومد نظر ندم. ان شا الله خدا حفظش کنه


مرسی . نظر لطفتتونه . ممنون دوست همیشگی
عاطفه مامان الای
30 فروردین 92 10:53
آتنا جون توکه منولینک نکردی ؟دو تا وب منو لینک کن
www.elana.niniweblog.com
www.elay-jj.niniweblog.com


چشم عزیزم . حتما
خاله شيدا و روشا
31 فروردین 92 8:02
سلام
ماشاالله چه دختر خوشگل و نازي داريد
خدا براتون حفظش كنه


مرسی عزیزم با چشمای خوشگلتون میبینید
سارا مامی ژوان
1 اردیبهشت 92 12:15
یه چیزی بگم امروز وبلاگت و دخترت نزاشتید من کار کنم به من میگن مامی با حوصله ولی من کجا و شما کجا .... بهت تبریک میگم و خوشحالم که خدا نی نی هاشو به دست مامانای مثل شما میده تا از لحظه هاشون لحظه های ناب کودکی بسازه....

2 تا سوال :
داشتم واسه ژوان بالش دندونی درست میکردم ولی توش مونده بودم الگوش سخت بود این بالش دندونی روشا آماده بوده ؟از کجا گرفتی؟

و من میخوام ژوان رو به کارگاه مادر کودک ببرم تا حالا رفتید توی عکسها یه چیزهایی دیدم ولی گفتم شاید مهد باشه ؟

بازم به همسرت به خاطر داشتن شما و روشا تبریک میگم


الهی عزیزم . خیلی خوشحال شدم که حوصله به خرج دادید و وبلاگ روشا رو کامل دیدید. بالش دندونی و عروسک دندون روشا رو عمش دوخته ماشا الله هنرمنده بدون الگو درست کرده ولی میتونید یه دندون رو بزرگ کنید و پرینت بگیرید بزاری به عنوان الگو . سارا جون کارگاه مادر و کودک باید همراه مادرها باشه شما که سر کار میرید نمیتونید برید . ولی به نظرم بزار وقتی 2 سالش شد ببر چون اصلا هیچ توجهی نمیکنه بچه هایی که بزرگتر از روشا بودن بهتر کار میکردن من تا کمی روشا بزرگتر نشه نمیبرمش

سمان مامان آرشیدا
2 اردیبهشت 92 2:34
آخی چه لطیف.
منم یه روزایی شعر میگفتم. ولی نمیدونم چرا بعد از ازدواج چشمه شعرم خشکیده.
واقعا چرا؟؟؟!!!!!!
البته وقت هم نمیکنم بشینم سرش که ببینم شعرم میاد یا نه.


مرسی عزیزم. من اون موقع ها کلاس میرفتم برای شعر و حسابی شعرم میومد ولی دیگه بعد ازدوران عاشقی نوجوانی نرفتم و شعر هم نگفتم
سارا مامی ژوان
2 اردیبهشت 92 10:06
آتنا جون ببخشید که بی ربط اینجا برات پیغام گذاشتم خواستم ببینم بالش دندونی روشا رو از کجا خریدی من نتونستم پیدا کنم آمادشو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بازم معذرت



خواهش میکنم عزیزم . عمه روشا براش دوخته . عروسک دندون روی کلاهشم عمش دوخته بود
مامان ترنم کوچولو
3 اردیبهشت 92 18:19
سلام روشا جونم
من رتنم هستم خوشحال میشم با منم دوست شی
به منم سر بزن دوست خوبم
راستی وبت خیلی قشنگ


سلام ترنم جونم
اومدیم پیشتو.ن ولینکتون کردیم . مرسی که به سر زدین
ممنون عزیزم با چشمای خوشگلت میبینی
آناهیتا مامانیه آرمیتا
5 اردیبهشت 92 15:04
عااالی بود
برای روشا یه دونه


مرسی عزیزم
ماچ برای آرمیتا دردونه
الهام مامان علیرضا
5 اردیبهشت 92 15:51
چه احساس زیبایی
آفرین به آتنا جون با این همه زیبایی
از خوندن مطلب زیبایی که نوشتی لذت بردم دوستم
پیش علیرضا بیا خوشحال می شیم باهات دوست بشیم.


مرسی الهام جون محبت داری اون لحظه کاملا احساساتی بودم و هرشعری که احساسم گفت از سهراب گذاشتم .
حتما میرسیم خدمتتون