روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

آموخته های دخترم

1392/1/27 16:08
676 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک ناز و با هوش من هر چیزی رو بهت فقط 2 بار یا 3 بار میگیم زود زود یاد میگیری وقتی چیزی رو بهت میگم بعدش سریع انجامش میدی هم ذوق میکنم که انقدر با هوشی و درکت بالاست هم کمی میترسم چون باید خیلی مراقب رفتارم باشم چون سریع الگو برداری میکنی خیلی از کارها رو بهت نمیگم ولی خودت از رفتار ما انجام میدی مثلااینکه دیدی من و بابایی میخواهیم آب بخوریم لیوان رو کجا میزاریم و آب بر میداریم چند وقت پیش آب میخواستی لیوانت رو اوردی گذاشتی تو آب سرد کن و من و بابا کلی متعجب شدیم انقدر زود کارهامون رو کپی برداری میکنی که احساس میکنم همیشه یه دوربین دنبالمه و همه کارهامو ضبط میکنه و به موقع پخشش میکنه

 این روزها یاد گرفتی وقتی میگم الکم و دولکم ، چرخو فلکم ، دست دست دست ، پا پا پا، پنجه ، پاشنه همه کاراشو انجام میدی به اضافه اینکه من برای اینکه شما پاشنه و پنجمو ببینی روزی که بهت یاد میدادم شلوار بلند پام بود کمی شلوارمو زدم بالا و شما از اون روز فکر میکنی موقع پاشنه و پنجه باید این کارو بکنی

 دیگه یاد گرفتی که میگم کدو کدو این ور کدو ، اون ور کدو ، دور کدو ، جلوی کدو ، پشت کدو ، بالای کدو ، پایین کدو دست میزنی و همه سمتها رو نشون میدی

در حال انجام دور کدو

اتل متل توتوله یاد گرفتی

این میله اسباب بازیت هم یار همیشگیت از صبح که پا میشی تا شب که خوابت ببره

یاد گرفتی غذای سفت رو خودت با قاشق بخوری ولی قاشق رو بر عکس تو دهنت میکنی

مامان ببین ببعی چه جوری نگاه میکنه یه ذره بهش بده دیگه

 

ورژن جدیدی از نانای نانای

عاشقانه دوستت داریم دختر باهوش و زیرک من

÷

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آناهیتا
27 اسفند 91 23:45
سلام عزیزم آفرین دختر باهوش
چه خوب این بازی ها رو می کنی باهاش . چقدر قشنگ انجام میده
اینم برای مامان مهربون


مرسی عزیزم نظر لطفتونه به من و روشا یدونه
سمان مامان آرشیدا
29 اسفند 91 19:14
ای شیطون بلای آتیش پاره.
خیلی ناز شدی خانم طلا.
آفرین به این الگو برداری سریعت.
خیلی زرنگ شدی خانمی آب هم میخوای خودت بخوری از آب سرد کن.
آفرین به تو...


مرسی . واقعا بچه های این دوره خیلی خیلی ما شاالله شیطون شدن و باهوش
مهسا مامان کیارش
1 فروردین 92 1:34
عاشقتممممممممممممممممم


ما هم عاشقانه دوستتون داریم عزیزم. کیارش جون رو ببوسید
سجاد
19 فروردین 92 1:05
معرفی نتیجه های پدربزرگ و مادربزرگِ مامانِ سجاد کوچولو ... منتظر حضور گرم شما هستیم ...
سجاد
23 فروردین 92 12:34
سلام ، پیش سجاد کوچولو هم بیا ...