روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

تعطیلات خردادی

1392/3/18 14:37
472 بازدید
اشتراک گذاری

سورتمه تهران ( پارک گلابدره)

 فسقلم عاشق پله بالا رفتنه وقتی میزارمت دم در خونه تا در رو قفل کنم میبینم یه طبقه از خونرو بالا رفتی

 

همه این پله ها رو خودت رفتی بالا

بعد از پله نوردی یک آب خنک میچسبه

خواستیم سوار این سورتمه بشی ولی مسئولش گفت به نظرتون برای سنش این همه هیجان مناسبه ؟ من و بابا هم کمیمتفکر بعدش نه من نه بابا دلمون نیومد تنهایی سوار بشیم و تصمیم گرفتیم یکروز که دسته جمعی اومدیم شما رو کسی نگه داره تا من و بابایی سوار بشیم .

این بابا هم از فرصتی برای ماچ کردن یدونه دخملیش استفاده میکنه

 مسافرت یکروزه

همدان (غار علی صدر)

تو صف سوار شدن قایق بودیم که با یه پسر که لهجه شیرین آذری داشت و خیلی با مزه آذری صحبت میکرد دوست شده بودی و براش داشتی دلبری میکردی

قربون وروجکم برم که خودش آستین لباسش رو میزد بالا تا خیس نشه

آب غار خیلی سرد بود و خیلی هم آهکی برای همین بابا نزاشت زیاد دستت رو بزاری تو آب تو هم ناراحت شدی و گریه کردی

سفال لالجین هم که معروفه

قربونت برم که چه قدر کلاه بهت میاد ولی دریغ از یک لحظه که بزاری روی سرت

گنجنامه

روشا هم مشغول خوندن کتیبه گنجنامه

اینجا من و شما رفتیم یه گشتی بزنیم تا بابا هم کمی استراحت بکنه

خیلی لذت بردم که تو مسیر رفت و برگشت همش خواب بودی و اصلا توی ماشین اذیتمون نکردی ما هم روی صندلی پشت میخوابوندیمت تا راحت استراحت کنی چون اصلا صندلیت برای خواب مناسب نیست همش گردنت میوفته . توی جاهای دیدنی وقتی بیدارت میکردیم  چون از خواب کامل سیر نشده بودی  کسل میشدی و همش نق میزدی و انگشتت توی دهنت بود برای همین عکسهای خوبی نتونستم ازت بگیرم

ای وای این دستم بیکاره چی کارش کنم؟ میزارمش توی گوشم

آرامگاه بوعلی سینا

دونه دونه همه آثار تاریخی رو نشون میدادی و در موردشون توضیح میدادی

خانوما تشریف بیارین این ور منم میخوام ببینم

هگمتانه

آرامگاه بابا طاهر

کی تا به حال دیده همچین جایی دالی بازی کنن؟!  ولی من و قندک داریم بازی میکنیم که کمی سرحال بشه

این چرخ رو هم از بساطی های جلوی درب آرامگاه باباطاهر خریدیم خیلی ازش خوشت اومده بود

بابا مشغول آموزش رانندگی به روشا

شیر سنگی

بابا هم اصرار میکرد که از منم عکس بگیره میگفت همش من و روشا عکس انداختیم بیا ازت چند تا عکس بگیرم. قبلا عاشق عکس انداختن از خودم بودم ولی از موقعی که شیطونکم اومده فقط  از لحظه لحظه های ناب و تکرار نشدنی عروسکم عکس میندازم.

توی این چند روزتعطیلی یکروزش رو رفتیم خونه بابا جون تا آش پشت پای عمه ثریا و بابا جون که رفتن کربلا رو بپزیم. البته ما که فقط نظاره گر بودیم و عمه میترا زحمتش رو کشید.

توی فرودگاه امام در حال بدرقه بابا جون

یکروزش رو هم دوباره رفتیم خونه باباجونینا و برای اولین بار، شب خونشون خوابیدیم تا عمه ها در نبود بابا جون تنها نباشن

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

پگاه مامان آرتین
18 خرداد 92 11:22
عزیزم سلام به خاطره جون وروشا گلم/
دلم براتون یک ذره شده بود.عزیزم وبت یک مدت باز نمی شد تابالاخره ازتوی نظرات یک سری دوستا پیداتون کردم ومجددا لینکت کردم.
عزیزم ماهمیشه به یاددوستامون هستیمودوسشون داریم.
کلا جایی تو همدان موند که نگشته باشید؟؟؟؟؟؟؟؟


خاطره؟؟؟؟؟؟؟
چرا باز میشد کسی تا به حال بهم نگفته مشکلی داشته .
نه MP3 همه جا رو گشتیم یعنی مهماش رو گشتیم
مامان بنيتا
18 خرداد 92 17:03
هميشه به گردش معلومه خدارو شكر حسابي خوش گذشته عزيزم
اتفاقا ما هم دوست داشتيم بريم ولي گفتيم اين تعطيلات همه جا شلوغه
ايشالا بابا جون روشا به سلامتي برگردن


ممنون عزیزم . بله خوب بود . نه اتفاقا شلوغ نبود نه مسیر نه جاهای دیدنی فقط صف غار شلوغ بود . معمولا سمت شمال خیلی شلوغ میشه
نرگس مامان باران قلنبه
19 خرداد 92 1:38
عزیزم همیشه به گردشمسافرت های یه روزه خیلی میچسبه
عکسهای دخملی هم خیلی قشنگ بودن مخوصا اونی که جفت دستاش مشغوله


ممنون نرگس جون . بله خوب بود ولی کمی بابایی روشا خسته شد .
مرسی . ببوس باران قلنبه خوشگلمو
بابای روشا
19 خرداد 92 2:19
درود بر شما و روشا یکدونه
از عکس ها معلومه که به این فسقلی شیرین خیلی خوش گذشته عاشق اون پله بالا رفتنش شدم
خداوند نگهدارش باشه


سلام . به سه نفریمون حسابی خوش گذشت
محبوبه مامان الینا
19 خرداد 92 7:24
شهر خیلی قشنگیه دخملی هم حسابی خوش گذروندهای جان اون عکس که یه انگشت تو دهن و یکی دیگه تو گوشه خیلی باحاله
از عکسهای دالی بازی هم خیلی خوشم اومد


بله خوب بود و خوش گذشت . دیگه یدونه از همه انگشتهاش به بهترین نحو استفاده میکنه
مامان آناهیتا
19 خرداد 92 11:29
همیشه به گردش و شادی خیلی لذت بردم از عکس های روشا یه دونه
بوسش کن از طرف من مامانی


ممنون عزیزم . شما هم خوشگلمو ببوسید
خاله عاطفه
20 خرداد 92 15:14
عزیزم چه دختره نازی خدا حفظش کنه
مام منتظریم که مفتخرمون کنید



ممنون . چششششششششششششششششششم حتما
سمانه مامان ستایش
20 خرداد 92 17:08
همیشه به گردشچه خوب از این تعطیلات استفاده کردین آتناجون
مسافرت به نظرم هرچی کوتاهتر باشه انگار آدم قدر همه لحظه هاشو میدونه و بیشتر خوش میگذره.
معلومه حسااابی به روشا جون هم خوش گذشته
از طرف من ببوسش دخمل خوشگلتو


ممنون عزیزم . بله خوبه ولی کمی خستگی داره . شما هم ببوسید ستایش جون رو
الهام مامان یسنا
21 خرداد 92 12:41
همیشه به گردش. روشا جونم چقدر کلاه سنتی بهت میاد عزیزم.


ممنون خاله جون برای یسنا عزیزم


الناز مامان بنیا
25 خرداد 92 15:55
این دخترک ما روز به روز خوشکلتر میشه


مرسی عزیزم لطف دارید
آناهیتا مامانیه آرمیتا
26 خرداد 92 15:57
همیشه به سفرچقدرعکساخوشجل بودن مخصوصادالی بازیتون
من تابه حال همدان نرفتم دلم میخوادببینم انگارجاهای دیدنیش قشنگه.
امیدوارم جمع سه نفریتون همیشه شادوسلامت ودرکنارهم پاینده باشید


مرسی عزیزم.
من هم اولین بار بود میرفتم با این حال که پدرم همدانی بودن ولی تا به حال نرفته بودم
شما هم همینطور عزیزم
سمیه
3 تیر 92 11:20
ای جووووووووووونم دخمل ناناز


ممنون سمیه جون