روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

یه گردش بهاری

1392/3/11 14:56
339 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز یهو با بابا تصمیم گرفتیم بریم جاده چالوس بعد از اینکه یه چیزی برای ناهارمون آماده کردم  و یه جستجویی هم تو اینترنت کردم تا ببینم جاده بسته نباشه ،ساعت 12 راه افتادیم تو راه همش خواب بودی و اگر هم بیدار میشدی کاری به کارمون نداشتی و اذیتمون نمیکردی . من و بابایی هم از فضا لذت میبردیم و خوراکی میخوردیم بعد از یکی دو ساعت رسیدیم به جایی که برای من و بابا همش خاطره بود بعدش شما و بابایی رفتین سراغ توپ بازی و منم مثل یه خانوم نمونه مشغول آماده سازی غذا شدم  . بعد از خوردن غذا حالا جاهامون عوض شد من و شما رفتبم سنگ بازی و پرتاپ سنگ توی آب و بابا مشغول استراحت.  کلی بهمون خوش گذشت و حال و هوامون عوض شد شما هم کلی کیف کردی

                        

عروسک وسواسی ، تا دستت خاکی میشد نشونم میدادی تا بشورمش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سمان مامان آرشیدا
11 خرداد 92 22:53
چه سفر خوبی.

معلومه به همه خوش گذشته.

چه جالب آرشیدا هم مثل دمپایی روشا جون داره.




بله خول بود سنر سه نفری .

چه جالب .


مامان بنيتا
13 خرداد 92 1:19
دوست عزيزم به يك بازي دعوتت كردم


مرسی عزیزم از دعوتت . بهتون سر میزنم
الناز مامان بنیا
13 خرداد 92 15:19
قربون این گردش بهاریت برم خاله
عززیزم شرمنده من یه مدتی اینترنت نداشتم و خیلی هم سرم شلوغ بود و اینکه ..................
جشم مثل همیشه بهتون سر می زنمممممم


ممنون . خواهش میکنم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
13 خرداد 92 22:35
خیلی این گردشای یه هویی بیشترخوش میگذره مخصوصاکه این ووروجکابخوابن
همیشه شادباشید


بله خیلی خوب بود .
مرسی آناهیتا جون شما همینطور