روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

آتلیه 16 ماهگی

1392/3/26 15:40
480 بازدید
اشتراک گذاری

این عکست رو به مناسبت روز پدر گرفتیم ( مرسی از بابا جون با حوصله)

اینجا داشتم برات کدو کدو و الکم و دولکم میخوندم و داشتی حرکتاش رو انجام میدادی

عکسهات خیلی با کیفیت شده ولی وقتی آپلود میشه بی کیفیت میشه ولی مهم عروسک توی عکسه

چه قدر گشته بودم برای این لباست یک گل سر ست پیدا کرده بودم روزی 10 بار میزاشتم روی سرت و قربون صدقت میرفتم ولی دم در آتلیه افتاد و گم شد و مجبور شدیم از سنجاق های آتلیه برات بزنیم

این عکس روشا یدونه هم  توی گالری عکسهای آتلیه گذاشته شده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
13 خرداد 92 22:34
واااای وااای چقدرعکسات نازن عزیزم
چقدرآدم حرص میخوره این جوروقتاگل سرش رومیگم ، فدای سرش .
دتاعکس اخریش روخیلی دوست دارم
آتناجون واقعاتوی عکسهای اتلیه میشه فهمیدکه چقدراین فرشته هابزرگ شدن



مرسی چشمات ناز میبینن
خیلی حرص خوردم امروز هم که رفتم عکسها رو بگیرم امیدوار بودم بگن اینجا افتاده خیلی دوستش داشتم
من عاشق عکس پست ثابت و عکس یکی مونده به آخریش هستم به زور ازش عکس گرفتیم همش در حال ورجه ووروجه کردن بود . روشا توی عکس بزرگ میوفته. فسقلیه
منا مامان سودا
14 خرداد 92 1:30
من ميام هميشه وبلاگ دخترمون رو ميخونم واقعا بزرگ شدن رو ميشه تو اين عكسها متوجه شد
من از عكسهايه سري كه داره سمت هايه مختلف رو نشون ميده خيلي خوشم اومده
وواقعا عكس پست ثابت هم خيلي دوست دارم مخصوصا اون چشمايه نازه روشا رو
از طرف من محكم ببوسش


مرسی عزیزم خیلی خوشحالم که از دوستان همیشگمون هستی من هم در اولین فرصت میام و پست هایی که نخوندم رو میخونم . سوا دوجون رو ببوسید
الهام مامان یسنا
14 خرداد 92 11:21
خیلی عکس های روشا جونم قشنگ شده. مخصوصا عکس یکی مونده به آخر بی نهایت زیباست عاشقش شدم. رنگ سبز به چشمهای خوشگلش خیلی میاد.




ممنون مامانی یسنا. خودم هم خیلی دوست دارم . بله رنگ سبز و طوسی و زرد خیلی بهش میاد. ما هم حالا گیر دادیم همش طوسی و سبز میخریم


سمان مامان آرشیدا
14 خرداد 92 16:17
عکساش خیلی ناز شدن.
منم از عکسی که موقعی شعر خوندنت بود خیلی خوشم اومد.
ببوسش جیگیر خانم رو.
راستی این شعر چی هست؟ من بلد نیستم.
میشه بیای وبلاگم بنویسی متنشو با کارایی که باید انجام بدیم رو.
مرسی عزیزم.


مرسی سمانه جون . حتما عزیزم. اگر از نوشتم سر درنیوردی حاضرم شام بیام خونتون یادت بدما
مامان کیان کوچولو
15 خرداد 92 0:22
عزیز دلم چقدر قشنگ شده .. عکسات خیلی رویایی شده خاله جوون ..
همشون خوشگلن وقتی تو توی عکس باشی مگه میشه که زیبا نباشن دختر ِ ناز
خصوصی



ممنون عزیزم محبت داری به روشا .
حتما سر میزنم بهتون
بابای روشا
15 خرداد 92 1:12
زنده باشه روشا خانوم خوشگل
عکس های آتلیه اش خیلی خوشگل شدن


ممنون بابایی روشا . روشا وروجک رو ببوسید و مراقبش باشید
نرگس مامان باران قلنبه
15 خرداد 92 17:34
سلام عزیزم
چه عکسهای قشنگیه
لباساشم خیلی خوشگله مبارکش باشه


سلام نرگس جون .
مرسی قابل باران جون رو نداره
مامان ایسان
15 خرداد 92 19:11
خانمی خصوصی داری


حتما چک میکنم
مامان ایسان
15 خرداد 92 19:21
اخ اخ اخ
بازم شرمنده
باور کن اتنا جون من پیغام هایه خصوصیت رو ندیده بودم الان رفتم چک کردم دیدم بله 5 تا پیغام خصوصی از سمت شما بوده من معمولا اخرین نظراتم رو چک نمیکنم شما برام پیغام نذاشته بودید که چکش کنم منم که ..........
لطفا برام از این عکسهایه جدیدش یا هر عکسی که دوست داری بفرست زودی برات اماده میکنم



من چند بار همم پیغام گذاشتم که خصوصی دارید . حتما نرسیده . من انتظاری ندارم با این همه مشغله عزیزم . مرسی. ببوسید آیسان حون خوشگلمو

محبوبه مامان الینا
16 خرداد 92 7:18
خیلی خوشگلن مخصوصا عکسی که حرکات موزون اجرا کرده




مرسی عزیزم چشماتون خوشگل میبینه . ممنون بوووووووس برای الینا جون



مامان دینا جون
16 خرداد 92 16:14
هی وااای من.این خوشگله رو.آتنا جون همه ی عکسا خوشگلن. نمیشه یکیشو انتخاب کرد.ولی از اونی که داره کدو کدو بازی میکنه خییییلی خوشم اومد.


ممنون عزیزم خیلی لطف دارید . ببوسید دینا جونمو
الهام مامان آوینا
17 خرداد 92 1:55
سلام.. خیلی ناز شدن عکسای روشای عزیز... مباااااااااااارکه.. چه پدر بزرگ مهربون و باحوصله ای .. افرین... وای چه شعر خوندن جالبی.. من نشنیدم..اگر زحمت نیست اتنا جون متن شعر را برامون بگذار...


مرسی عزیزم . بله فکر نمیکردم حوصلشون بگیره تا ما از روشا عکس بگیریم ولی بر عکس خیلی حوصله به خرج دادن . چشم عزیزم حتما میزرام
مامان ایسان
18 خرداد 92 9:46
قربونت برم عزیزم
یکی دو روز خونه ام میرسم برات اماده کنم میتونی امروز برام بفرستی تا شب برات امادش میکنم منتظرم


مرسی فرزانه جون . تعارف نمیکنم راضی به زحمتت نیستم عزیزم . میدونم این روزها همش تو مراسم عزا بودن چه قدر روحیه آدمو خسته میکنه . از فرصتی که تو خونه هستی استفاده کن و حسابی استراحت کن . ببوس آیسان جون رو
مامان بنيتا
18 خرداد 92 17:05
عكسات خيلي نازشدن عسلم
چقدر رنگ سبز بهت مياد فداي چشماي نازت شم


مرسی عزیزم . خدا نکنه
سمانه مامان ستایش
20 خرداد 92 17:03
عزززززیزم چقدر عکسات قشنگ شدنمخصوصا اون عکسی که تو پست ثابته و عکسی که داره حرکات موزون انجام میده
روشاجون رنگ سبز خیلی بهش میاد


مرسی . بله خودم هم خیلی عکس پست ثابت رودوست دارم
الناز مامان بنیا
25 خرداد 92 15:55
من یه عالمه نظر گذاشتم هیچکدوم نیست


کی عزیزم؟! . تا به حال هر چی گذاشتید من تایید کردم. خدا نکنه دل شکسته باشید