روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

به مناسبت 555 روزگی عروسکم

1392/5/20 10:04
460 بازدید
اشتراک گذاری

 

٥٥٥روز است که تو آمدی و به یمن آمدنت من مادر نامیده شدم ،برای تو می نویسم روشای عزیزم ، مادرانه می نویسم که بدانی چگونه می پرستمت و چگونه دوستت دارم قلب

باغهای نیشابوررادرگلدانی می گذارم وبرایت می آورم. اقیانوس اطلس رادر تنگی بلورین می ریزم وتقدیمت میکنم,ستاره ها رایکی یکی می چینم وروی پیراهنی سبز گلدوزی میکنم,پیراهنی که برازنده ی تو باشد.

شاد باشخندهلبخند

نه یک روز بلکه هزاران سال

بگذار آوازه شاد بودنت چنان در شهر بپیچد

که رو سیاه شوند آنانکه بر سر غمگین کردنت شرط بسته ان

 

برایت آرزو دارم ،که نور نازک قلبت به تاریکی نیامیزد

که چشمانت به زیبایی ببیند زندگی ها را

چو باران آبی و زیبا ، بباری شادمانه روی گرد غم

به دور از دل گرفتن ها به تنهایی نیالاید خدا این قلب پاکت را

و همواره به دستانت بیاویزد چراغ راه خوشبختی

بدانی آنچه را اینک نمی دانی برایت آرزو دارم سعادت را، طراوت را،

بهشت و بهترین بهترینها را

عزیز روزهای من خدا را می دهم سوگند

که در قلبم برای تو خدا را آرزو دارم.قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان بنيتا
20 مرداد 92 17:00
عزيز دلم چه عكساي قشنگي همراه با اون نوشته هاي زيبا


مرسی عزیزم [
بابای روشا
20 مرداد 92 21:20
روشا یه دونه پانصد و پنجاه و پنجمین روز زندگیت مبارک


ممنون بابای شاهزاده روشا
الهام مامان یسنا
21 مرداد 92 18:14
خوشگل خانوم 555 روزه گی مبارک. چقدر عکس دومی ات قشنگه قربون خنده نازت برم خانوم کوچولو.


ممنون خاله جون خدا نکنه برای یسنا جونم]