روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

هفته اول از ماه 18

1392/5/16 15:28
289 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ایمیل هفته اول از ماه ١٨ رو از بی بی سنتر دریافت کردم و خوشحال شدم که مهر تاییدی بود  رو ی  حرفهای بقیه دکترها ، که بچه ها از ٢٤ ماهگی به بعد قدرت و توانایی نگهداری دستشویی را پیدا میکنن و تا ٣٥ ماهگی برای دخترها اگر توانایی کنترل ادرار و مدفوع خودشون رو نداشته باشن امریست طبیعی و بعد از اون باید به فکر علتش بود و اینکه به این کار نباید خیلی اصرار کرد اگر بچه مقاومت کرد این قضیه رو به چند ماه بعد موکول کنیم . حالا من ٢ هفته ایی هم این کار رو انجام میدم اگر نشد میزارم برای بعد از عید که ٢٦ ماهت میشه و هوا هم خوبه.

ممکن است کودک نو پا  علاقه به توالت اطراف ،   اگر او دارای یک خواهر و برادر بزرگتر هم  باشد نشان دهد و  شما ممکن است بخواهید با یک صندلی در اطراف به تدریج استفاده از توالت را به او بیاموزید   اما آن را جلو نیاندازید  در حالی که برخی از کودکان نوپا ممکن است نشان دادن نشانه های آماده شدن به توالت را تا ٢٤ ماه یا بیشتر نداشته باشن .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

منا مامان سودا
17 مرداد 92 16:04
ممنون از اينكه اين مطالب مفيد رو اينجا مينويسي كه بقيه هم استفاده ببرن همينطوردر آينده روشا جون
آتنا جون من كه قبلا آدرس وبلاگم رو گذاشته بود يه بار هم به هم سر زدي با اين حال براتون ميذارم آدرس رو خوشحال ميشم بهمون سر بزنيد من هميشه سر ميزنم به وبلاگتون راستي ممنون بابت جواب سئوالام
از طرف من دخملمون رو محكم ببوس
http://sevda.niniweblog.com/


خواهش میکنم عزیزم . بیشتر هدف هم همینه که هم برای روشا ثبت بشه و هم دیگران استفاده کنن . خب دوباره میخوام بیام دلم تنگیده
ندا
17 مرداد 92 18:10
سلام خانمی. من هم مامان یه پسر 5 ماهه ام. داشتم در مورد دکتر کلانتری سرچ میکردم که وبلاگت را دیدم. دختر نازی داری انشالا همیشه سلامت باشه. راستش من متوجه شدم شما هم روشا را پیش دکتر کلانتری بردید. ازش راضی بودید؟ یا دکتر دیگه ای میبرید؟
البته من پسرم را پیش دکتر منصور بهرامی میبرم که تا حالا راضی بودم ولی بعضیا از کلانتری زیاد تعریف میکنن.
ممنون میشم تجربه ات را در اختیارم بذاری.


سلام عزیزم . خدا این پسملی 5 ماهتون رو براتون نگه داره. من 3 بار اونم وقتی روشا زیر 2 ماه بود بردم . بد نیست ولی فقط بار اول معاینه میکنه و بعد از اون دیگه اگر تو بگی کجا رو معاینه کن معاینه میکنه ولی دکتر مهدوی که الان از 2 ماهگی میبرم پیشش هر دفعه که میریم کل بدن روشا رو معاینه میکنه و من بیشتر به خاطر این نبردم پیش دکتر کلانتری که توی 2 ماهگی روشا من کمی به بیناییش مشکوک شدم و به جای اینکه دکتر دلگرمی بده و بگه الان نمیشه تشخیص داد و الان زوده گفت ان شاالله هیچی نیست و من مردم و زنده شدم تا بعد از چشم پزشک بردن و گذشت رمان فهمیدم خدا رو شکر چیزی نیست
ندا
20 مرداد 92 14:05
ممنونم از راهنماییت
انشالا که روشا جان همیشه سالم و سلامت باشه. ممنون میشم اگه شماره یا آدرس دکتر مهدوی را بهم بدی؟
بازم ممنون


امیر آباد. نرسیده به پمپ بنزین دست چپ .88960193