روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

باغ موزه ملی

1392/3/10 14:42
588 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز پنجشنبه بود و معمولا بابایی پنجشنبه ها خونه نیست منم حسابی حوصلم سر رفته بود برای همین اس ام اس دادم به عمه مینا که اگر نگار رو جایی بردن بیان دنبالمون ما رو هم ببرن و عمه مینا ساعت 3:30 زنگ زد که بریم موزه ملی و شما هم خواب بودی توی خواب حاضرت کردم ولی با بد اخلاقی پا شدی و رفتیم

 

 

یک چیز خیلی جالب که اونجا بود و من و عمه حمیده کلی لذت بردیم کله یه آدم 37 ساله با قد 175 سانت بود با ریش و موهای بور که مسئول موزه میگفت موهاش مشکی بوده در اثر ید و نمکی که توش بود دکلره شده ولی ابروهاش مشکی بود و یک گوشواره طلا توی گوشش بود و یه گردو هم از جیبش در اورده بودن با یه لنگه از چکمه که استخوان پاهاش توش بود و تکه هایی از لباس و وسایلی که همراهش بود هم کنارش گذاشته بودن . وحشتناک ولی جالب بود ولی نمیدونم چرا یادم رفت ازش عکس بگیرم تا بابا هم ببینه.

مثلاٌ تخت جمشید

از اونجا هم رفتیم پارک شهر و شما کلی با نگار و عمه مینا بازی کردین و من و عمه حمیده و عمو امیر حسین هم در کمال آرامش صحبت کردیم و خوراکی خوردیم

فسقل بغل نگار برای سرسره سواری

قطار در حال حرکت بود و نمیشد عکس بهتری گرفت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

الهام مامان یسنا
10 خرداد 92 12:24
آفرین روشا جونم که به گردش علمی و تفریحی رفته.


دست عمه روشا درد نکنه که بانیش بود
مامان ریحانه
11 خرداد 92 2:50
سلام عزیزم چه فرشته ی نازی،خوشحال می شیم پیش ما هم بامید


سلام گلم. محبت دارید حتما چشششششششششششم میرسیم خدمتون
محبوبه مامان الینا
11 خرداد 92 8:23
همیشه به تفریح
آخ چه لذتی داره بری جایی و بقیه بچه آدمو بگردونن و خودت نظاره گر باشی و در آرامش دایی های الینا هم همینطورن و این مسئولیت خطیر رو بعهده میگیرن و من...


ممنون عزیزم . بله عمه های روشا خیلی زحمت نگهداریش رو چه در بیرون از خونه چه توی خونشون میکشن خونه مامان خودم که میرم دایی های روشا وخونه دایی خودم هم زن داییم روشا رو نگه میدارن ومن یه استراحتی میکنم
مامان بنيتا
11 خرداد 92 12:58
هميشه به گردش روشا خانومي
دست عمه هاي مهربون هم درد نكنه


ممنون خاله جونی .
سمان مامان آرشیدا
11 خرداد 92 22:53
شما رو به یک سوال و جواب وبلاگی دعوت کردم.
به وبم سر بزنید تا ببینید از چه قراره.


مرسی گلم .چشم عزیزم .
نرگس مامان باران قلنبه
13 خرداد 92 17:58
آتنا جونم با عرض شرمندگی خصوصی داری


الهی . مرسی نرگس جون ]