روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

چکاب 16 ماهگی

1392/3/21 15:31
343 بازدید
اشتراک گذاری

ber154.gif

دیروز بالاخره برای چکاب ١٦ ماهگیت رفتیم پیش دکتر مهدوی چند بار وقت گرفته بودم و کنسل کرده بودم . دوباره طبق معمول همیشه یک طوماری از نگرانی ها و دغدغه هام رو نوشتم و بردم پیش دکتر . دیگه نزدیک بود با دکتر مهدوی دست به یقه بشیم  من همش سوال میکردم و نگران بودم و دکتر بی خیال و خونسرد فقط میگفت تو حساسی تو خود خوری میکنی اگر بخوام هر چیزی رو که میپرسی براش یه آزمایش بنویسم باید شب تا صبح بخوابی آزمایشگاه.  در مورد لک سفیدی که روی ناخن شصتت بود سوال کردم گفت به خاطر کمبود کلسیم نیست حتما گاز گرفته . در مورد ویتامینات پرسیدم، گفت همچنان A+D رو 25 قطره و زینک پلاس 2CC و آهن فرو کیدس رو 15 قطره ادامه بده .  توی اتاق هم کمی گذاشتیم راه بری تا دکتر مدل پاهات و طرز راه رفتنت رو چک کنه  و گفت هیچ مشکلی نداره .  در مورد اینکه پوستت یک خراش کوچیک هم که برمیداره جاش میمونه پرسیدم و دکتر گفت ممکنه پلاکتش کم باشه که چیز مهمی نست و با تمسخر گفت میخوای آزمایش بنویسم . ریفلاکست بهتر شده ولی به محض خوردن لبنیات پاهات میسوزه و دکتر گفت با  خوراندن آب زیاد از سوختن پاهات میتونیم جلوگیری کنیم . در مورد کف پاهات که صاف هستش پرسیدم که اگر از الان با ورزش و ماساژ و کفش طبی معالجه میشه  به تعویق نندازیم که دکتر   گفت میخوای بفرستمت پیش ارتوپد چرا عیب میزاری روی بچه پاهای بچه ها تا 4 سالگی دائم فرمش تغییر میکنه که منم ناراحت و عصبانی شدم و گفتم شما همیشه سوالهای من رو به تمسخر میگیرید من تجربه ایی تو بچه داری ندارم برای همین همه چیزش برام نگران کنندست . در مورد غذاها و چیزهایی که بهت میدم براشون توضیح دادم و دکتر وقتی قد و وزن ودور سرت رو اندازه گرفت و خیلی خیلی ازش راضی بود (اندازه هاش رو  نمینویسم که خدای نکرده ) گفت زحمتهایی که میکشید رو روشا با رشد خوبش جواب داده و اینجوری کمی آتیشم خاموش شد و خستگیم در رفت .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابای روشا
26 خرداد 92 0:23
خدارو شکر خانوم کوچولو از همه نظر خوب و سرحال و عالیه.
خداوند نگهدارش باشه


ممنون آقای پدر
آناهیتا مامانیه آرمیتا
26 خرداد 92 15:55
همیشه سلامت باشی گلم


مرسی