روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

هفته آخر ماه 16

1392/3/21 15:31
281 بازدید
اشتراک گذاری

ایمیل بی بی سنتر برای هفته آخر از ماه 16 رو با تاخیر میزارم اینبار بابایی ترجمه ایمیل رو نفرستاد برای همین خودم دست و پا شکسته ترجمه کردم و حاصلش شد این:

 

هنگامی که کودک نو پا خود را در وسط فروشگاه مواد غذایی، پرت میکند یا وسیله ایی را پرتاپ میکند مفید ترین پاسخ این است که فرزندتان را از فروشگاه (حتی اگر به معنی ترک یک سبد پر از غذا باشد) خارج کنید و با او بنشینید تا  اتمام گریه. و پس از پایان گریه و آرام شدنش او را در  آغوش و بوسه بگیرید تا احساس کند او را خیلی دوست میدارید.  به یاد داشته باشید که فرزند شما هنوز در حال یادگیری چگونه برقراری ارتباط است.

من و بابا هم متوجه شدیم که داری کم کم ارتباط برقرار کردن رو یاد میگیری چون  وقتی یک نی نی میبینی وایمیستی جلوش و نگاهش میکنی و بعضی وقتها با انگشتت لمسش میکنی که ببینی اونم از جنس تو هستش یا نه  و آروم آروم بهش لبخندی میزنی و گاهی اوقات هم اگر چیزی داشته باشی بهش میدی و بعضی وقتها هم اگر چیزی دستش باشه میگیری که اینکار منو دیوونه میکنه چون بعضی بچه ها خودشون رو به در و دیوار میکوبن و گریه میکنن و تو هم بدتر میکنی و دیگه بهش اون وسیله رو نمیدی .قربونت برم که تو اصلا خسیس نیستی همه خوراکی هات و اسباب بازیهات رو به بچه های دیگه میدی و بغل همه میری البته همه همه نه ولی خیلی غریبی هم نمیکنی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

الناز مامان بنیا
25 خرداد 92 15:54
جقدر عکسش لباس زرد پوشیده قشنگه




الناز جون زرد!

سبزِ مادر


مامان سانلی
25 خرداد 92 16:56
روشا جونم حالا که غریبی نمیکنی یه بغل محکم میدی به من؟
خسیسم که نیستی پس یه بوس ابدار هم طلب من


چششششششششششششششششششششششم خاله جون چرا که نه
الهام مامان آوینا
25 خرداد 92 17:17
سلام اتنا جوووووون.. من زیاد میام وبلاگت ولی فرصت نمی کنم نظر بگذارم.. یه وقت نگی نمیام...
افرین به روشای عزیز ..گاهی اوقات من به این دکترا حق میدم ما مادرا واقعا خیلی حساسیم رو بچه هامون ولی چه باید کرد ...


میدونم عزیزم برای مریضی آوینا سرت شلوغه . مرسی
بله دیگه چه باید کرد شاید ما زیاد حساسیم
بهاره مامان ونداد
27 خرداد 92 16:12
عزیزم مرسی که به وب ما سر زدید اگه دوست داشتید با هم تبادل لینک کنیم خوشحال میشم ونداد یه دوست خوشکل مثل روشا جون داشته باشه


خواهش میکنم . بله حتما خوشحال میشیم