روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

نگهداری به سبک پدرانه + بوستان مینیاتور

1392/4/8 14:40
1,077 بازدید
اشتراک گذاری

پنجشنبه گذاشتمت پیش بابا محمد تا بازم به نام خودم ولی به کام شما برم خرید ، یعنی قصدم خرید برای خودم بود ولی با کیسه هایی پر از خرید برای شما برگشتم خونه . و با چهره گل گلیت روبرو شدم که فکر میکردم فقط همین بوده ولی بعد از اینکه عکسهای دوربین رو نگاه کردم دیدم حسابی در نبود من بهتون خوش گذشته ، عمه حمیده و نگار جون هم اومده بودن پیشتون و حسابی در و دیوار و سرامیک و لباسهاتون رو رنگی کرده بودین . صبح که میخواستم برم بابا ازم سوال کرداگر  این رنگ انگشتی ها رو روشا بخوره اشکال داره اگر روی دیوار بریزه یا روی مبل پاک میشه نگو داشته به شیطنت های بعدش فکر میکردهمتفکرچشمک

بعد از ظهر هم به پیشنهاد من با عمه حمیده و عمه مینا و عمو حسین و نگار جون و بابا محمد رفتیم باغ موزه مینیاتور. که بیشتر شبیه نمایش کاردستی های بچه های راهنمایی بود .

ارگ بم(کرمان)

میدان امام ( اصفهان)

گنبد سلطانیه(زنجان)

ژست گرفتنهای جدید وروجک

کلیساهای ارامنه

بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی( اردبیل)

گالری عکس ماکتهای ساخته شده

پاسارگاد

گنبد قابوس

میدان امام( نقش جهان اصفهان)

مجسمه هرکول ( کرمانشاه)

تخت سلیمان(شهرستان تكاب در استان آذربايجان غربي )

ماکت  کتیبه بیستون و چند تا دیگه از  آثار باستانی و تاریخی که در فهرست جهانی یونسکو به ثبت رسیده هم بود که عکسی ازشون ننداختیم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان سانلی
9 تیر 92 15:34
سلام سلام سلام
قربون روشا جونم با اون قیافه مثل ماهش...با اون صورت رنگیش
اتنا جون ما مامانا یک ساعت از خونه بریم بیرون ده ساعت جبرانی باید کار کنیم .....

خوشبحالتون چه جاهای خوبی بلدین و میرین ما که جمعه ها میمونیم کجا بریم اخرشم ختم میشه به پیتزا فروشیه سر خیابون یا پارک دم خونمون
ایشاا... همیشه سلامت باشین و در حال گشت و کذار


اینبار نه چون بابایی خودش از ترس غرهای من خونرو تمیز کرده بود .
آناهیتا مامانیه آرمیتا
9 تیر 92 22:57
همیشه به گردش عزیزم
آتناجون سه شنبه بهشت مادران قراروبلاگی داریم ساعت ۵ اگه بیای خوشحال میشم ببینمت



عزیزم بهتون خبر میدم اگر اومدنی شدم . ممنون که به یادم بودید وبهم خبر دادید.
ღ مونا مامان امیرسام ღ
10 تیر 92 19:49
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به امیرسام خرمی امتیاز 5 رو بدید ممنون میشم.اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید.تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون گلم.
اگر بعد از رای دادن خبرم کنید خوشحال میشم.


soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7


بله حتما عزیزم
سمانه مامان آرشیدا
11 تیر 92 17:44
آخی عزیزم. آفرین به بابایی که گذشت دخملی ازین بازیا بکنه.
منم از ترس کثیف کاریش هنوز نذاشتم آرشیدا با رنگ انگشتیهاش بازی کنه.هههههههه


مرسی سمانه جون. کثیف کاری نداره راحت پاک میشه بزار آرشیدا کیف کنه
مامان شايان و پرنيا
12 تیر 92 10:14
جوووووووووووووونم خوشگلم

من حتما به شما هم راي ميدم عسلك

خيلي عكست نازه




ممنون خاله مهربون]
پگاه مامان آرتین
14 تیر 92 19:39
به به این باغ کجا هست خدایی بدبود؟؟؟؟؟؟؟؟.چه دخترنازی خانومی یک پانقاشه ببوسش به ماهم سربزن


سمت شرق . توی عکس خوب افتاده ولی واقعا کثیف کاری ساخته بودن . حتما عزیزم