روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

آتلیه 30 ماهگی

1393/5/25 10:30
1,171 بازدید
اشتراک گذاری

هفته پیش  رفتیم آتلیه تا عکس های سالگرد ازدواجمون رو بگیریم ولی طبق معمول اولش بهونه گرفتی و گریه میکردی که عکس نمیگیرم خانوم عکاس هم یه کم باهات راه اومد ولی بعدش خسته شد و گفت اصلا برو روی مبل بشین عکس ننداز و اگه روشا اینجوری کنه قول نمیدم عکسهاتون خوب بشه . ماهم دیگه تصمیم به عکس دو نفره گرفتیم و لی به محض روشن شدن شمع ها با ذوق و خنده اومدی که تولده میخوام شمع فوت کنم و از این رو به اون رو شدی دیگه عکاس هم ما رو ول کرد و شروع کرد از شما عکس انداختن هر مدل و ژست و هر کاری که میگفت انجام میدادی .اینجوری شد که بیشتر عکسهای چاپ شدمون عکس های تکی شما شد تا عکسهای مامان و بابا.

این عکس هم یه ژست واقعی بود که بعدش از حالتتون خوشم اومد و برای چاپ انتخابش کردم. ( عکس چاپ شده این مدلی بدون کادر و نصفه نیست برای حذف خودم از عکس اینجوری شده)

 عکسهات رو برای دوستام توی فیس بوک گذاشتم بعد از چند ساعت مریم جون دوست عمه فرشته که آلمان زندگی میکنه سورپرایزم کرد و عکست رو این مدلی درست کرد و فرستاد ، تاریخ تولدم رو هم بایه قلب خوشگل مشخص کرده .

پسندها (8)

نظرات (7)

✓ مامان زهراღ
25 مرداد 93 11:09
ماشالله چه دختر نازی دارین..خدا براتون حفظش کنه
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
ممنون عزیزم با چشمای نازتون میبینید .
محبوبه مامان الینا
25 مرداد 93 13:07
خیلی خوشگلن عکسها
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم
لیلا
25 مرداد 93 20:03
سلام مامان روشا خوشگله ،من لیلا هستم .عکسهای روشا خیلی قشنگ بود آدم رو یاد فرشته ها می اندازه .قبلا پیام گذاشتم براتون ولی جوابم رو ندادید در رابطه با تغذیه و ورزش واحیانا کلاسهای آمادگی قبل از بارداری اگر مطالبی دارید راهنماییم کنید ممنون میشم. آخه تصمیم دارم مامان شم. با آرزوی سلامتی برای شما
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
سلام عزیزم . خیلی محبت دارید . عزیزم من آخرین نظراتم رو چک کردم ولی از شما نظری نداشتم اگر نظرتون برام ثبت شده بود حتما پاسخ میدادم . من کلاسهای آمادگی بارداری خانم دکتر روستا توی پاسداران میرفتم اگر توی گوگل سرچ کنید آدرس و شماره تلفن و سایتشون براتون میاد ومیتونید اطلاعات دقیق تری بگیرید . توی کلاسهای بارداری 12 جلسه برگزار میشه که هر جلسه آموزش مخصوص خودش رو داره ولی در همه جلسات نرمش و نفس گیری هست . توی کلاسها بهداشت روانی و بهداشت جسمانی و تغذیه بارداری /ماساژ کودک/ حمام کودک/ بیماری های کودک/ آموزش زایمان طبیعی/ یک جلسه مخصوص پدران در نظر گرفته شده، درمورد مراجعات اولیهبه پزشک کودکان و زردی و تب و واکسن بچه ها خانم دکتر روستا آموزش های خوبی میدن.من کتاب ریحانه بهشتی رو هم تهیه کردم کتاب بسیار عالی هستش میتونید هر دعا و میوه ایی که برای خودتون و بچتون مفید هستش رو در اونجا ببینید با توجه به تشکیل شدن هر کدوم از اعضای جنین یک دعا و یک میوه ایی رو توصیه میکنه من همه اونها رو رعایت کردم ودوران بارداری بسیار عالی داشتم.خیلی خوبه هر مادری توی این جلسات شرکت کنه ممکنه اطلاعات تکراری که همه میدونن مطرح بشه ولی کلی اطلاعات مفید جدید هم آموزش داده میشه . برای شنا کردن هم که خیلی دوران بارداری خوب هست میتونید برید استخر بیمارستان صارم توی اکباتان که مخصوص خانم های بار دار هست. خانم روستا هم کتاب و سی دی ورزش هاش رو بهتون میده که خیلی به دردتون میخوره.ان شا الله تونسته باشم کمکتون بکنم باز هم هر سوال دیگه ایی بود در خدمتم . ان شا الله به زودی و به سلامتی بچه دار بشید .
مارال - مامان روشا
26 مرداد 93 2:38
وای روشا جونم عکسات خیلی خیلی خوشگل شدند سی ماهگیت مبارک باشه
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
خیلی ممنون مارال جون . برای شاهزاده خانوم و مامان جونش
الهام مامان یسنا
26 مرداد 93 16:53
ای جان چه خوشگل شده عکسای روشا جونم مثل فرشته ها افتاده با اون تاج گل خوشگلش.
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
عزیییییییییزم مرسی زیبا میبینید
عمه حمیده
27 مرداد 93 14:41
وای عروسک چه ناز شدی عشقم. مامان آتی هنرمند چه زحمتی کشیده. خسته نباشی
آتنا مامانیه روشا یدونه
پاسخ
مرسی عمه جون . یه عالمه بوس از طرف یدونه و مامانیش
رالین
26 شهریور 93 13:04
روشا خیلی نازه حدا حفظش کنهhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_http://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/42.gifthum/42.gifhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/42.gif