روشا یدونهروشا یدونه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

روشا هديه ای از سوی خدا

فاز 2 پارک نهج البلاغه

1392/2/30 14:42
1,344 بازدید
اشتراک گذاری

هفته پیش بابایی توی روزنامه خونده بود فاز دوم پارک نهج البلاغه هم افتتاح شد همون شب ما رو برد تا ببینیم ولی چون بارون اومده بود و کمی سرد بود زود برگشتیم ولی دیشب دوباره رفتیم . به نظرم فاز اولش سرسبز تر و بهتر و بزرگتر بود ولی تو فاز دوم کلی وسایل بازی جالب که تا به حال توی پارک های دیگه ندیده بودم داشت ، چند مدل تاب و سرسره و الاکلنگ، سنگ نوردی و... بعد از پارک هم برای شام رفتیم خونه باباجون البته خبر نداشتن که میریم سرزده رفتیم.

از بابا موقعی که میخواستیم بریم پرسیدم هوا چه جوریه گفت خوبه منم سارافون تنت کردم ولی دیدم کمی باد میاد سویشرتتو تنت کردم . به قول بابایی میخواستی قرتی باشی نمیزاشتی تنت باشه برای همین در اوردیم

نانازی مامان پارسال این موقع سه ماه و نیمت بود و غیر از شیر چیز دیگه نمیخوردی ولی امسال اولین بلال زندگیتو خوردی

بابایی قبلش کمی برات دونه هاشو درمیورد تا موقعی که گاز میزنی به مرواریدای سفید خوشگلت فشار نیاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان فاطمه و ترنم کوچولو
31 اردیبهشت 92 3:14
ای جاااان دخمل خوش تیپم مکافات داره ها سرما نخوری خاله

چه بلالیم میخوره خانووم


بله این یدونه خانو حسابی گرمایه لباس آستین بلند و کلاه و سویشرت به زور تنتش میکنم موقع خوابم پتو اصلا نمیندازه فکر کنم کمی سرما خورد چون بینیش کیب شد و آبریزش هم داره
مامان دینا جون
31 اردیبهشت 92 16:25
ای جوووووونم بلال خوردنشو ببین.نازی


مرسی .جای شما خالی بود حسابی چسبید
مامان سانلی
31 اردیبهشت 92 16:50
همیشه به گردش....
فدای بلال خوردنت عسلم..
ما هم حتما باید بریم فکر کنم سانلی سوار این تاپه بشه دیگه نشه اوردش پایین ..عاشق تاپه سانلی
بوس برای روشا عسلم


مرسی عزیزم.خدا نکنه . بله وسایل بازی خوبی داشت حتما برید
آناهیتا مامانیه آرمیتا
5 خرداد 92 13:52
قربونت که مثل دوستت عشق بلالی


آره واقعا خیلی دوست داشت . چوبش رو به زور ازش گرفتم . ولش میکردم اونم میخورد